1) Cel zawarcia umowy:
Spokojne prowadzenie działalności gospodarczej wymaga uregulowania kwestii ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwie
2) Zakres umowy:
W umowie określimy
a) przedmiot analizy obejmującej: inwentaryzację zbiorów danych osobowych przetwarzanych, określenie systemów informatycznych służących do przetwarzania danych, analizę spełniania obowiązku informacyjnego w zakresie stosowania klauzul informacyjnych,
b) regulacje odnośnie określanie zasad powierzania przetwarzania danych osobowych,
c regulacje dotyczące zasad przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania obowiązków rejestracji zbiorów danych osobowych,
d) regulacje dotyczące zasad przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania obowiązku zapewnienia środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo danych osobowych: ocena systemów bezpieczeństwa, wymogów funkcjonalnych, zabezpieczenia budynków i pomieszczeń,
e) regulacje dotyczące przedmiotu raportu stanowiącego podsumowanie materii podlegającej kontroli ze szczególnym uwzględnieniem procedur oraz praktyk związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych
f) regulacje dotyczące opracowania w ramach wykonania umowy dokumentacji wewnętrznej,
h) regulacje dokonania w ramach umowy zgłoszenia zbioru danych osobowych do GIODO,
i) regulacje dotyczące poufności
j) regulacje dotyczące terminów wykonania poszczególnych prac,
k) regulacje dotyczące odpowiedzialności z tytułu wykonania umowy oraz kary umowne,
l) regulacje dotyczące odbioru poszczególnych prac,
ł) regulacje dotyczące praw autorskich do utworów powstałych w ramach wykonania umowy.
3) Usługa dodatkowa
Dodatkowo możemy :
a) przygotować umowę o powierzenie danych osobowych,
b) dokonać zgłoszenia wniosku do GIODO,
c) przygotować dokument polityka prywatności.