1) Cel zawarcia umowy:
Dobra strona w e-commerce jest jak wizytówka. Warto zainwestować w wykonanie witryny, dostosowanej do swoich potrzeb.
2) Zakres umowy:
W umowie określimy
a) przedmiot umowy - oraz zakres działań związanych z funkcjonalnością strony w szczególności opis listy działań, które może wykonać użytkownik i ich uprawnień,
b) regulacje dotyczące zamieszczania linków na stronie,
c) regulacje dotyczące listy działów na stronie (dział informacyjny/blog, forum, sklepu),
d) listę typów stron w każdym z działów (strona główna, strona regulacje kontaktowa, strona produktu),
e) regulacje dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych/ regulacje dotyczące rodzaju i zakresu udzielanej licencji i innych praw zależnych,
f) regulacje dotyczące zabezpieczenia strony przed atakami strony, serwera,
g) regulacje dotyczące szablonu strony,
h) regulacje dotyczące gwarancji,
i) regulacje dotyczące wdrożenia strony oraz serwisowania
3) Usługa dodatkowa
Dodatkowo możemy :
a) przygotować dokumentację do Urzędu Patentowego celem zgłoszenia zastrzeżenia znaku towarowego w przypadku, zamiaru zastrzeżenia znaku słownego – nazwa witryny internetowej.